Od kilku miesięcy, mieszkańcy i inwestorzy w jednym miejscu mogą uzyskać niezbędne informacje: jak i gdzie załatwić konkretną sprawę realizowaną przez Urząd Miejski w Jarocinie. Wszystko dzięki uruchomieniu Biura Obsługi Klienta. Z usług biura skorzystało już ponad 5 tys. osób.

Od niepamiętnych czasów główna siedziba Urzędu Miejskiego w Jarocinie znajduje się na piętrze starego budynku przy Al. Niepodległości 10. Na parterze budynku, swą siedzibę ma starostwo powiatowe. Niestety budynek nie jest wolny od barier architektonicznych i próby rozwiązania tego problemu podejmowane były już niejednokrotnie. Przez jakiś czas, na parterze budynku funkcjonowało nawet wspólne dla starostwa i urzędu miejskiego Biuro Obsługi Klienta. Niestety starostwo powiatowe zrezygnowało z tej współpracy i problem, zwłaszcza dla klientów urzędu miejskiego, powrócił.

W kwietniu tego roku powstało nowe Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Jarocinie, zlokalizowane tuż obok głównej siedziby urzędu przy ul. Kościuszki 15b. Obiekt jest łatwo dostępny dla osób niepełnosprawnych, starszych oraz z wózkami dziecięcymi. – Naszym celem było usprawnienie pracy urzędu, a przede wszystkim ułatwienie realizowania  spraw przez mieszkańców i inwestorów. Zależy nam na tym, żeby nasi klienci byli obsługiwani w jak najbardziej komfortowych warunkach – podkreśla burmistrz Adam Pawlicki zaznaczając, że w ciągu 5 miesięcy działalności, z usług  nowego biura korzystało średnio 230 osób tygodniowo.

Wszelkie pisma urzędowe, podania i wnioski należy składać w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godz. 8-16, tel. 62 747 63 53, bok@jarocin.pl


Komentarze

Wspierane przez Disqus
Zaczynamy segregowa bio odpady

Kategorie aktualności

Wydarzenia